26 mar 2018

Nowy bohater - interakcja

Witajcie dziubki!

Po cichu wciąż piszę sobie kolejne rozdziały, by wyrobić się ze wszystkim w okolicy maja, jednak dziś piszę do was z zupełnie inną sprawą.

Może niektórzy pamiętają, że kiedyś wybieraliśmy wspólnie imię dla nowej, epizodycznej bohaterki (w tamtym przypadku chodziło o pielęgniarkę). Tym razem sprawa jest nieco konkretniejsza, gdyż chodzi o nowego bohatera, który będzie przewijał się przez co najmniej kilka rozdziałów. 

Pomyślałam, że póki blog i tak tkwi w dziwnym zawieszeniu, to dobrym pomysłem będzie odrobinę was rozruszać przed majem, prosząc was o pomoc i jednocześnie zachęcając do udziału w tej "zabawie". Co prawda mogłabym sobie sama poszukać czegoś choćby w jakimś generatorze imion... Ale po co, skoro możemy stworzyć tu coś wspólnie? Osobiście taka opcja o wiele bardziej mi się podoba, mam nadzieję, że podzielicie moje zdanie :).

Poprzednio (o ile mnie pamięć nie myli) "zaszczyt"nazwania bohaterki przypadł osobie, która w komentarzu poprawnie odpowiedziała na moje pytania. Tym razem chciałabym, byście po prostu podali swoje propozycję imion dla nowej postaci, a w późniejszym czasie wspólnie wybierzemy najlepsze z nich - jeśli oczywiście będziecie na tyle interaktywni, że padną tu jakiekolwiek pomysły :D. 

O jakiego bohatera chodzi? Płeć męska. Imię nie musi być japońskie; nie chciałabym także używać czegoś popularnego, czy jakiegoś Janusza. Mile widziane są nawet imiona przez was zupełnie wymyślone! Tak więc potrzebujemy imię dla małego, energicznego urwisa, który w przyszłości zapewne będzie odznaczał się charyzmą i odwagą po rodzicach... Tak moje dziubki, populacja nam się powiększa w opowiadaniu ;). Na razie jednak nie zdradzę kim będą rodzice - choć wiem, że to bardzo by wam ułatwiło zadanie, nie chcę psuć takiej niespodzianki.
Nie przedłużając, liczę na wasze propozycję - stwórzmy razem nowego bohatera :D
Szczerze wątpię, by doszło do takiej sytuacji, jednak może w razie czego dajmy sobie limit do maksymalnie trzech imion od jednej osoby? I jak ja coś wymyślę w końcu, to oczywiście także podzielę się swoimi propozycjami.

(dla zwolenników teorii spiskowych - zdjęcie bez podtekstu fabularnego :P)

13 komentarzy:

  1. Moja propozycja to : Ichiro - znaczące pierwszy syn
    Jak jeszcze coś innego wpadnie mi do głowy to napisze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie chcesz Janusza? Przecież to takie piękne imię jest XD A tak poważnie, to nie wiem... Mi się podoba Ayato bo można skrócić do Aya albo do Yato 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj, bo jeszcze dam Janusza do propozycji :D Nie żebym coś miała do tego imienia, jednak do tego opowiadania średnio się nadaje ^^. I dziękuję Ginny za propozycję :) :*

      Usuń
    2. Ja sobie żartowałem z tym Januszem 😂 No cóż, raczej trudno żeby polskie imię pasowało do opowiadania z zagranicznymi imionami^^" znaczy pasowaloby gdyby były postacie z polskimi imionami od początku opowiadania☺ mam jeszcze dwie propozycje z tego, co wiem, więc skorzystam... ken (zdrobnienie: kenny) i nico (po prostu nico). Nie ma za co i pozdrawiam 😉

      Usuń
  3. Denis lub Olivier

    OdpowiedzUsuń
  4. :D
    Corn, Sevil, Julian
    (emotkami ciężko by było napisać więc dzisiaj zrobię wyjątek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie emotkami ciężko imię napisać :D Miło mi, Nike, że zrobiłaś dla mnie wyjątek xD :*

      Usuń
  5. Anthony, Nicolas, Akashi, Ryota

    OdpowiedzUsuń
  6. Strenuus - z łac. pełen energii

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze cieszą mnie jak mało kogo, jednak nie zaklepujcie miejsc. To nie ważne, kto jest pierwszy, kto ostatni. Takie wpisy zostaną usunięte.
Wszelkie pytania kierujcie do spamownika.
A jak przeczytałeś rozdział, to pozostaw po sobie ślad.
Jesteś anonimem? Podpisz się jakoś.

Całusy dla was śle z góry wdzięczna Yasha ^.^