27 cze 2013

Jeszcze trochę ; )

Strona jak i zresztą opowiadanie jest w trakcie tworzenia.
Póki co możecie zerknąć sobie do zakładki "o blogu", a jak będzie coś nowego to od razu dam znać : )

Buziaki robaczki :* :D

EDIT I : Chyba już skończyłam pracę nad szablonem, ale jeśli ktoś by miał jakieś zastrzeżenia, zauważył, że coś ominęłam to będę wdzięczna za info ;)

EDIT II : Chyba totalnie mi odbiło (xD), ale zrobiłam "spis" gdzie znajdziecie bronie palne oraz pojazdy, które zostaną umieszczone w opowiadaniu. Jeszcze pewnie coś dopiszę, ale w większości ta zakładka jest już skończona.

EDIT III : Na stronie głównej bloga zostało umieszczone ostrzeżenie, gdyż treść na nim umieszczona będzie zawierać sceny oraz słownictwo przeznaczone dla starszych czytelników. Długie to nie jest, może warto się z tym obeznać :P

EDIT IV : Co do spisu... znów mnie trochę poniosło :D No i oprócz broni palnej i samochodów znajdziecie tam informacje o innych "broniach" i pojazdach. Przede wszystkim jednak opisana jest tam struktura mafii i słowniczek, który może wam pomóc. Podczas pisania opowiadania, gdy pierwszy raz pojawi się pewnie zagadnienie oznaczę je "gwiazdką*" <- właśnie w taki sposób :P Będzie to oznaczać, że jego zagadnienie znajdziecie właśnie w spisie.

10 komentarzy:

  1. Pierwszy próbny tekst, powiadasz? To masz pierwszy próbny komentarz, bo tak łyso bez żadnego i aż nie mogę patrzeć na napis- Brak komentarzy. Ma się neta pierwszy raz od paru dni to się szaleje. ^^
    Jakoś nigdy nie miałam okazji być tą pierwszą na Twoim blogu, pora to zmienić. :*
    Pisałam już to w Twoim pierwszym blogu, ale tutaj powtórzę. Już nie mogę się doczekać. Czuję, że to będzie właśnie TO. Coś, co zmieni oblicze FT i nada mu nowe znaczenie. A wiem, że ty temu podołasz, no bo Ty to Ty. :))
    Jeśli byś napisała, że Natsu to banan, a Lucy to gruszka to i tak bym czytała. Nie zwracaj uwagi na mój czysty idiotyzm, tylko przesłanie, że cokolwiek napiszesz, jest dobre. :3
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia w prowadzeniu, a raczej rozpoczęciu tego opowiadania z pełną parą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeee pierwszy komentarz xD
      A tak serio, przez Ciebie tylko tremy dostałam heh :P Ale mam nadzieję, że (tak jak mówisz) podołam i was zadowole : ) :*

      Usuń
  2. Ja też nie mogę się doczekać! ^^
    Tak tylko pragnę zwrócić ci uwagę, że na szablonie jest błąd... No, bo "satysfakcja" nie pisze się "sadysfakcja"... :3
    Tak jak Aika uważam, że to będzie cudowne! ^^
    Weny~! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE GAFA xD Choć i tak szablon będzie zmieniony to bardzo Ci dziękuje, że mi to powiedziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja mogę dodać tylko jedno: ... Mafiaaa~!! <333 *q*
    A,i jeszcze wencie ślę i pozdrawiam~!!
    Buziam~!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co nie mam za bardzo czego komentować, ale dodaję już do obserwowanych i będę czekała, aż coś naskrobiesz :3
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, jestem tu nowa :)
    Ale fabuła mnie zainteresowała, więc czekam na pierwszy rozdział z wielką niecierpliwością. Do obserwowanych dodane, więc pozostaje jedynie czekać.Muszę przyznać, że ładny szablon zrobiłaś. Fairy Tail wygląda na nim ciekawie xD
    Przy okazji życzę jak większość weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny szablooon... *.*
    To tyle ode mnie! =3

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro wszyscy to i ja ;3 Również nie mogem się doczekać pierwszego rozdziału ^^
    A szablon jest taki ... MegaSuperProZajebisty że padam na ryj i brak mi słów *-* :D
    *Hehe ja debil :D*
    Czekam, czekam i weny życzę kochana <3
    P.S. Mafffiaaaaa WYMIATA <3 *O*

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze cieszą mnie jak mało kogo, jednak nie zaklepujcie miejsc. To nie ważne, kto jest pierwszy, kto ostatni. Takie wpisy zostaną usunięte.
Wszelkie pytania kierujcie do spamownika.
A jak przeczytałeś rozdział, to pozostaw po sobie ślad.
Jesteś anonimem? Podpisz się jakoś.

Całusy dla was śle z góry wdzięczna Yasha ^.^